joi, aprilie 23, 2009

Chiar trebuie sa ajungem la 10 miliarde??

Motivele pentru care s-ar putea argumenta ca e bine si necesar sa atingem cifra de 10.000.000.000 de hominizi cred ca sunt (fara pretentia de a le fi epuizat pe toate):
1. trebuie sa fim multi ca sa ne putem apara de eventuale / posibile / probabile / sigure invazii extraterestre;
(-) cat de sever ar trebui sa fie retardu’ de care suferi ca sa crezi in posibilitatea asta?
admitand ca am fost / suntem / vom fi vizitati de vecini curiosi, ar trebui sa admitem un lucru: tehnologic vorbind, sunt cu mult inaintea noastra din moment ce noi abia amusinam prin jurul Lunii iar ei ar trebui sa vina de la ani lumina; din aceasta perspectiva, nu cred ca numarul oamenilor ar fi avantajul competitiv cu care ne-am fali, neh?
2. trebuie sa fim multi ca sa umplem dpdv statistic toate nisele posibile pentru cat mai multe servicii si produse care se diversifica intr-un ritm galopant; ma gandesc doar la 3 industrii care sunt foarte grijulii cu factorul uman din perspectiva sporirii cantitative a portofoliului de clienti: industria tutunului, a petrolului si a constructiei de automobile: din 10 miliarde omuleti putem face un generator de venituri – 3 miliarde oameni x 0,5 pachete tigari/ zi x 2 $ / pachet x 365 zile + 1miliard oameni x 1 masina / an x 10 000 $ / masina + 5 miliarde masini x 50 km/zi x 10 litri / 100 km x 1,5 $ / litru x 365 zile= ghici ciperca (stie cineva traducerea intr-o limba de circulatie?)
(-) am contra-argumente, dar nu le voi expune acum. Nu lucrez, n-am lucrat si nu voi lucra in niciuna dintre aceste industrii, dar stiu oameni care depind de una din ele.
3. trebuie sa ne inmultim pentru ca pentru fiecare 100 adulti care devin post-adulti si care ies la pensie sa existe 200 – 500 – 1000 pre-adulti care devin adulti si care incep sa produca (si deci sa contribuie la subzistenta primilor, conform principiului solidaritatii sociale);
(-) lucrand in asigurari, explicam inca de acum 8- 9 ani cum, in Romania, 4 salariati sustineau (in virtutea principiului solidaritatii sociale bla- bla) 5 pensionari (la care se mai adauga si copii etc); ceea ce ma sidereaza nu este ca lucrurile merg din rau in mai rau, ci acela ca un lucru atat de simplu si de evident nu poate fi inteles de majoritatea co-nationalilor; m-am convins de acest lucru cu ocazia trecutei campanii de subscriere pentru PII.
4. pentru ca asa am fost programati / conditionati genetic / religios: „cresteti si va inmultiti”;
(-) nu comentez, dar recunoasteti ca se simte un fior mistic atunci cand se dezbat (public) subiecte gen: avort, contraceptie, prostitutie controlata (fiscal, medical samd), eutanasie;
5. pentru ca daca n-o facem noi, o fac cei cu care concuram pentru acelasi spatiu vital;
(-) eu spun ca e in codul genetic al fiecaruia dintre noi; are cineva curaj sa nege?
6. pentru ca putem; unii nu vor neaparat, dar slava domnului - pot, si ca atare nu-si pun probleme existentiale de genul: „ impreuna cu minunata mea partenera de sex neprotejat castig X dolari saptamanal – cati prezumtivi membri ai familiei pot intretine cu suma asta?”, „who t.. f... o sa-mi creasca eventuala progenitura?”, „daca eu sunt idiot si minunata mea partenera de sex neprotejat e tot pe-acolo, ce sanse sunt ca minunatii nostri plozi sa ajunga la maturitate nu neaparat genii dar macar sa stie sa urce in lift neasistati?”;
(-) contra-argument: daca ar gandi toti la fel de defect ca si mine, am risca sa ramanem fara un al 2-lea Beethoven! Io m-as risca (-;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu