luni, ianuarie 26, 2015

Dragonul si clepsidra

Acum aproape 3 ani am visat ceva.  Am scris apoi despre vis (aici: http://cartierulmaslow.blogspot.ro/2012/02/ce-am-mai-visat.html) pentru ca nu mai visasem niciodata ceva asemanator si pentru ca visul m-a socat.  Am discutat cu extrem de putini oameni despre semnificatia visului.  Azi am participat la o conferinta de gnoza, la sfarsitul careia am simtit nevoia sa-mi povestesc visul.  L-am povestit trunchiat, pentru ca unele detalii le uitasem. A fost suficient insa ca sa impresioneze audienta si in special lectorul, care mi-a explicat semnificatia catorva simboluri:
-dragon: simbol al lui Lucifer si al instinctului erotic, pe care trebuie in mod inteligent sa devenim stapani.  In acelasi timp, dragonii (si serpii) simbolizeaza intelepciunea si cunoasterea oculta
- galben: inteligenta
- rosu: simbol al focului sfant
- albastru: spiritualitate si devotiune
- verde: simbol al lipsei de experienta
- mare / ocean; oglinda propriei noastre vieti
- batran (cu atitudine nobila); parti intelepte ala Fiintei care incearca sa ne ajute
- bebelus: nastere interna. inaintare spirituala
- sageti: nazuinte spirituale
- soare care apune: chemare de a elimina tot ce ne prisoseste psihologic
- plansetul (bebelusului): triumf esoteric

Concluzia a fost ca e un vis initiatic. Trecerea de la dragonul mic, verde-albastrui, la om, presupune o moarte spirituala si o inviere, tot spirituala, totul acompaniat de multa suferinta.  Mi s-au promis mai multe explicatii, dupa ce "voi da niste detalii".  Pe cat de socat am fost acum 3 ani, pe atat de linistit sunt acum.  Se pare ca procesul asta (nu-i zic inca "initiere", ca nu simt vreun fior esoteric) e ca un fir de nisip care cauta sparturi fine in clepsidra vietii.  Azi a aparut o mica spartura, prima dupa cea de acum 3 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu