marți, februarie 28, 2012

Ce am mai visat..




...eram un dragon.  solzi galben verzui, creasta, colti... eram pe malul unei ape mari (fluviu, mare, ocean, nu stiu)
stiam ca am de facut ceva grav si important..

am inceput sa provoc ceva (cred ca aruncam in apa sau invocam ceva...)

la un moment dat, a iesit un alt dragon, de 10 X mai mare, rosu auriu...

a inceput sa arunce cu un fel de sageti in mine, smulgand bucati de carne din mine...  curand am ajuns si eu de culoare rosie...  tocmai imi ziceam ca that's it!  cand asta mare a urcat langa mine si mi-a acordat toata atentia si dragostea lui...  si lucrurile s-au schimbat...

eu am devenit ce sunt acum, iar dragonul urias un tip intelept si varstnic.  mergeam undeva spre apus si stiam ca trebuie sa indeplinim 10 porunci, pe care doar el, initiatul, le stia....  prima porunca era despre Botezul cuiva important (poate Dumnezeu) pentru ca de fiecare data cand aduceam vorba de asta, 2 lucruri se intamplau:
- inteleptul imi facea din ochi semn sa tac
- acolo unde cerul incepuse sa se intunece se facea lumina si de sus, se auzea un planset de copil.  "Vezi, inca nu e pregatit!"  imi zice a el.  Apoi, a sunat telefonul...   Sunt destul de bulversat.  N-am visat niciodata ceva de genul asta.  Am visat masini, femei, ca ma bateam, ca ma fugareau ursii, ii fugaream eu pe ei, ca pescuiam samd   dar asta....  NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu